{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  
POSTED ON 26 Apr 2016
憑住用車胎造袋而聞名嘅日本品牌SEAL,今次就同日本降落傘製造商藤倉航裝聯名,推出四款新袋,又係話題之作。

先講一下今次同SEAL聯名嘅藤倉航裝有幾威水。呢個降落傘品牌始於1939年,係日本唯一載人降落傘製造商,勁在產品77年來從未發生意外,就連日本自衛隊都指定要用。藤倉航裝產品物料以輕盈耐用見稱,所以SEAL就睇中輕身、防水同耐用嘅特性,決定用呢種特製物料生產新袋,繼續以全人手製作。

新嘅PARACHUTE系列有2款Tote bag同2款Boston bag,袋身都係用韌力特別強嘅降落傘纖維料,織成格仔狀。袋身耐磨同跣水,用埋防水拉練設計就可以保護到袋入面嘅物品,而袋嘅內層就配上棉同尼龍料,間格整齊令你可以放好銀包同手機,甚至可以放得落一部15"laptop添。

Business Tote Black $2850

Business Tote Brown $2850


Boston Bag Black $2500

Boston Bag Red $2500


至於之前介紹過SEAL主打嘅車胎銀包,推出後反應似乎唔錯,而今次仲加推香港限定版背囊Designer Backpack,黑色配橙色detail位特別搶眼,而呢個限定版仲印有EXCLUSIVE EDITION嘅真皮蓋章,全港只限20個,極罕!唔知限定版嘅車胎係咪香港回收返去再造呢?


SEAL‧香港九龍尖沙咀河內道18號
www.seal-international.com

www.facebook.com/sealbrandhk/


對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024