{ SKIP }
文:MenClub Hazelnut  
POSTED ON 11 May 2016

一到夏天,大家就會想踢拖算,但一對見得人又舒服又抵買嘅牌子就唔易搵喇。今次介紹下來自巴西嘅潮流品牌Ipanema啦!


可能大家對Ipanema品牌不太熟悉,小編簡介一下啦!

Ipanema其實來自巴西最大鞋品生產商Grendene S. A.,係世界生產規模最大的鞋廠之一,雖然每年生產量達2億對拖鞋,但Grendene S. A.堅持理行社會及環境責任,將PVC膠廢料100%回收再用於其他生產上,減少對環境造成污染,所以值得支持。


今季Ipanema就推出多款運動型人字拖,款式顏色都富有巴西色彩,而且鞋款以流線型設計,鞋底嘅PVC塑膠物料柔軟度高,仲有助運動後腳部肌肉放鬆㗎!而最平只係$159,最貴都只係$359,又要靚又要舒服,真係無得再平!



專賣店地址︰銅鑼灣祟光百貨公司 4 樓
查詢電話︰2270 0731



作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024