{ SKIP }
文:MenClub Hazelnut  
POSTED ON 18 Jul 2016

最近行誠品時見到有個名叫「阿原」洗頭皂,此「阿原」不是彼「阿源」,呢個係來自台灣天然皂品牌。小編心裡充滿好奇,於是就了解吓天然洗頭皂與洗頭水分別,原來一般嘅洗頭水係利用其中合成性介面活性劑清除油脂穢物,會容易引致禿頭。所以用天然皂有機會令頭髪再生!真確性要試用一段時間先知,但肯定嘅係,用後頭皮會比較清爽。


宜家講吓洗髮皂與洗髮水分別~

- 洗頭皂主成分為脂肪酸鈉鹽(肥皂),弱鹼性,冇其他添加物質。

- 洗水有高級酒精系(AS),非離子系(AE),胺基酸系等,大多呈中性/弱酸性,有加入香料,保濕劑,防腐劑等添加物質。

咁好明顯就係有防腐劑及酸鹼性分別。所以夏天男生比較適合用皂洗頭,會特別清爽。今次亦搵咗唔同品牌天然皂,睇想試邊個牌子啦~




1. 阿原甘草洗頭皂

加入可以對抗頭皮屑及脫髮的生薑、雪松精油, 有助促進表皮排汗,刺激血液循環。


阿原 YUAN(銅鑼灣誠品專櫃) 
地址:銅鑼灣希慎廣場誠品L801





2. 梘樸清肌雪松皂 

含雪松、天竺葵、橄欖油及椰子油等,具平衡皮脂腺分泌、殺菌、抗炎及清潔功效,可洗頭、潔面及沖涼用。

 梘樸地址: 荃灣南豐中心2樓K27專櫃( 星期一及二休息)





3. 素源何首烏墨旱蓮洗髮皂

養髮配方,有椰子油、蓖麻油及蜜蠟,並加入何首烏、中草藥墨旱蓮及檸檬精油,可以潤髮及促進毛髮生長。

素源網購:www.zensory.com.hk

逢星期日(9:30am-4:30pm)於大埔有機農墟有售







4. 艋舺肥皂

含椰子油、雪松精油、茶籽等天然成份,可以洗淨頭皮,亦可促進毛髮生長。


艋舺肥皂(銅鑼灣誠品專櫃) 
地址:銅鑼灣希慎廣場誠品L9






5. Gamila Secret手工皂

每塊植物精華凝脂嘅製作,都要經歷手工熬製40小時。以全天然、冇刺激嘅安全方式深層清潔到皮膚。

Gamila Secret網購:www.mimingmart.com


仲有係,洗髮時可以按壓頭皮及穴位,唔單止可以潔淨頭皮,同時可以促進血液循環。不過轉用天然洗髮用品,同樣有排油期,最初一、兩星期頭髮會有油蠟感及容易打結情況,持續用就會有效果,同埋記得用護髪素,唔係就會覺得乾㗎喇!


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024