{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 26 Sep 2016
一個時裝品牌嘅成功,絕大部份需要依靠周遭嘅事相輔相成,例如以簡約時尚主義見稱嘅英倫品牌COS,顧客層大多係30歲以上嘅白領,他們追求嘅係品味同高質感服飾,亦鍾意逢禮拜流連藝術展。因此近年COS開始積極與世界各地嘅藝術團體合作,透過不同嘅別注聯名,COS亦變得更有藝術氣息,更貼近顧客層嘅口味,才會有今時今日的COS。

喺上年,COS曾經同倫敦當代音樂節(LCMF)合作,並創作出名為《The Jellyfish》嘅時裝短片同別注系列。到今年,COS就宣佈同紐約知名嘅Solomon R. Guggenheim博物館合作,並推出COS x Agnes Martin別注系列,以贊助博物館為美國畫家 Agnes Martin (1912–2004) 所舉辦嘅回顧展。


Portrait of artist Agnes Martin,Taos, New Mexico, 1994. (Photo by Chris Felver/Getty Images) ©


作為20世絕其中一位傑出藝術家,呢位加拿大裔嘅美國抽象畫家Agnes Martin,在 60 年代早期以其細微精緻嘅鉛筆線畫風,以及豪邁嘅抽象主義而聞名,是次COS x Agnes Martin別注系列,創作團隊亦以此為靈感,將Martin作品中最具代表性嘅幾何結構為藍本,設計了一系列獨特圖案,製作出合共12款男女裝服飾,當簡約時尚碰上簡約線條,成就出一個富藝術感的極簡風格。








此COS x Agnes Martin系列將於今年10月7日於全球同步開售,部分收入將捐給Agnes Martin Foundation 。


COS
中環皇后大道中74號 3580 7984
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024