{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 27 Sep 2016
正所謂唔可以「蜀中無大將」,UNIQLO自從同德藉簡約大師Jil Sander結束「+J」企劃之後,一直都想尋覓一位能夠將其簡約理念推到全世界嘅創作總監,終於喺今年6月,UNIQLO正式欽點過去兩季所合作嘅前Hermès創作總監Christophe Lemaire,並創立全新中價位支線UNIQLO U。


苦等咗4個月,UNIQLO終於宣佈UNIQLO U將會喺10月7號正式開售。一如以往Christophe Lemaire喺個人品牌LEMAIRE或者Hermès嘅風格,UNIQLO U結合咗高級時裝嘅簡約線條同美學,同時注重服飾本身嘅機能性,創作出全系列合共85個款式(男裝31款及女裝54款),當中包含Knitwear、Down Jacket、長外套、MA-1軍裝等等。當然,最緊要都係價位,UNIQLO U講明係打中低價市場,最貴果款都唔過$1,000元,用咁嘅價錢可以買到「前Hermès創作總監」呢個牌頭,唔心動我輸乜都得!


BLOCKTECH連帽外套 $799



MA-1外套 $599



HUNTER JACKET $599



長袖羊仔毛圓領針織衫 $299


BLOCKTECH孖襟長褸 $799



長袖圓領Pocket Tee $199



Regular Fit 燈芯絨牛仔褲 $299



超輕型羽絨圍巾 $299



背囊 $199


UNIQLO利舞臺旗艦店 (10月7日開售)
銅鑼灣波斯富街99號利舞臺地鋪、地庫一及二層 2577 5811

對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024