{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 27 Sep 2016
究竟有廢青先定有689先?真係拗到2046都唔會有答案,又或者大家心入面都會有個答案。反正廢青如我(利申:同屋企人住,連劏房都覺得是個夢,仲唔係長輩口中嘅廢青?)想講嘅係,係今時今日廢青多個公屋嘅香港,如果有得畀你體驗一下上流名仕嘅生活,今晚11點,你會做啲乜嘢呀?

為咗宣傳最新男士腕錶Drive de Cartier,Cartier舉辦咗名為「What Drives You」嘅鐘錶展覽,仲將PMQ元創坊The Qube佈置成係男人都會心動嘅品味空間Drive Man's Home,而且由即日起至9月30日更公開免費入場,只要到What Drives You官方網站登記預約就可以。


喺呢個Drive Man's Home入面,大家可以對住超大銀幕打機,可以嘗試喺一張由古董飛機機翼製成嘅書檯上工作,可以隨時隨地享受余市10年、響Hibiki 17年、白州12年等日本威士忌及Cocktail,更可以喺入面搵到由JOYCE Grooming主理嘅化妝間,試用男士護膚,絕對可以輕輕感受一下「大劉」、「小小超」每日過嘅生活。


由時尚網站MR. PORTER監修嘅男裝秋冬系列展示櫃


如果有間咁嘅書房真係死而無憾,一張由古董飛機機翼製成嘅書檯,上面有Cartier嘅名筆,後面嘅巨型電視幕牆則展示新錶同財經股市畫面,真係見到都扯扯哋。


Cartier最新推出的Drive de Cartier男士腕錶系列


場內更設有兩個Bar檯提供余市10年、響Hibiki 17年、白州12年等威士忌及Cocktail試飲。


由JOYCE Grooming主理嘅化妝間,有專人講解男士護膚貼士同即場試用多款產品,甚至可以享用剃鬚服務。



場內仲展示咗好多男人夢寐以求嘅「玩具」,例如LEICA M6、可供即場購買嘅Cartier啤牌等等。


Drive de Cartier “What Drives You”展覽
日期:即日起至9月30日
地點:中環PMQ The Qube
預約網址:http://whatdrivesyou.hk

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024