{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 30 Sep 2016
如果你對GUCCI嘅印象仲係“袋就Monogram加Gucci Webbing”、“衫呢就有陣土豪味”,咁可能要溫溫書Update一下,自從去年Alessandro Michele接棒成為創意總監,將英倫復古格調、中國風與當下所流行的街頭風混為一體,全新的GUCCI即刻變成全球時尚界最具話題性品牌Top 5之一。

為配合全新面貌的GUCCI,位於Elements 圓方商場嘅專門店經過多月的努力,終於重新開幕。總面積超過6,400平方呎嘅Elements專門店,除咗2016男女裝秋冬服飾、Accessories同手袋系列,最特別係新登場嘅GUCCI DIY服務,靈感嚟自70年代嘅英倫Punk Rock文化所提倡嘅手造概念,希望藉此讓GUCCI用家發揮創意,創作一個完全屬於自己嘅GUCCI產品。


GUCCI圓方專門店
尖沙咀柯士甸道1號圓方2064 號鋪


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024