{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 12 Oct 2016
俗語話:「樹大有枯枝」,形容我哋偉大嘅〝同志〞確實好貼切,但調返轉咁諗,樹大,其實都可以有肥美嘅果實,而呢一粒果實,肯定講緊由上官喆創辦嘅內地Hi-end品牌SANKUANZ!對SANKUANZ陌生嘅朋友,小編先喺呢度簡略介紹一下,品牌2008年面世,設計師上官喆係讀Graphic Design出身,成立初期設計極之保守,到2013年設計風格180度大變,玩大量Punk Rock、情色、宗教、Pop Art元素,由上海Fashion Week到倫敦再到本季登陸Paris Fashion Week,只係用咗短短3年時間,最重要嘅係設計師本人唔係所謂嘅富二代,完全靠個人實力!


SANKUANZ過往嘅系列,風格之大膽,都唔知點著出街!


背景就介紹完喇,講返呢次嘅聯名系列,另一個單位MYGE亦係近年嶄露頭角嘅內地新貴,兩個充滿叛逆格調嘅牌子合作,玩嘅唔單止係H漫同「顏射」,仲要將SANKUANZ嘅〝S〞同MYGE嘅〝M〞,結合成語帶雙關嘅主題「SM」!而呢個聯名將會喺10月14同15日於上海洛克·外灘源真光廣學大樓展出,同日亦喺Online Store〝AKP〞上架,其後10月16至19日則以Pop-Up Store形容喺上海潮店DOE實體發售。



SANKUANZ x MYGE 「SM」聯名系列






呢個「SM」系列,令小編諗起舊年Supreme同日本情色漫畫大師前田俊夫(Toshio Maeda)嘅聯名



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024