{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 13 Oct 2016
期待咗好耐嘅第四屇國際紋身展,終於會由聽日開始,一連三日(10月14至16日)喺啟德郵輪碼頭擧行,到時將會有超過200位嚟自世界各地嘅紋身師傅駐場,以預約方式為大家紋身。



第四屆香港國際紋身展2016詳情︰

日期︰ 2016年10月14至16日(星期五至日)
時間︰ 中午12時至晚上10時
地點︰ 啟德遊輪碼頭
門票: 1-Day Pass 港幣$180 / 3-Day Pass 港幣$350 (12歲以下小童免費入場)
門票購買連結按此


另外,贊助今次紋身展嘅EVISU,更加會同5位國際級紋身師合作,包括香港Freedom Tattoo及香港國際紋身展創辦人Gabe Shum、來自台灣嘅彫安、波蘭嘅Davee Blows與Mateusz Kanu及西班牙嘅Jee Sayalero,以日式「和雕」作為主題,推出別注嘅EVISU Tattoo Capsule系列,將佢哋嘅刺青藝術作品呈現喺Tee、牛仔褲及眼鏡等Items中,極具紀念價值!



曾為碧咸、Lebron James等名人紋身,被喻為香港首席紋身師兼是次紋身展主辦人嘅Gabe Shum,走嘅係Darkside和Bio-Mechanic風格,呢次為EVISU設計嘅作品,以日本傳統鬼神頭像為主圖案,印喺牛仔褲其中一個後袋及tote bag上,更將圖案變成〝滿印〞把喺Tee款背面,極之搶眼!




深受傳統「和雕」藝術影響嘅波蘭紋身師Mateusz Kanu,選擇喺呢個系列向日本江戶時代末期嘅著名浮世繪師-歌川國芳致敬,把傳統「和雕」設計融入時裝。




西班牙紋身師Jee Sayalero則以「新東方」刺青風格見稱,今次為EVISU Tattoo Capsule Collection創作嘅刺青圖案,就以日本民間傳說「百鬼夜行」作為概念,亦是Jee一系列命名為「東方奇獸動物園」(Oriental Menagerie)嘅其中之一個作品。




來自台灣嘅彫安早喺1982年已接觸紋身並投入紋身行列,深受日式刺青風格吸引嘅,以極富日式風采嘅紋身圖案,與EVISU嘅日系風格緊緊相扣。




流有日本血統嘅波蘭紋身師Davee Blows,由於經常去日本尋找創作靈感,慢慢受到京都、大阪及日本南部等文化薰陶,畫風以揉合日本文化嘅美式風格,呢次就以水彩風格設計咗一款豹嘅頭像。



EVISU
銅鑼灣時代廣場6樓630舖   2506 1931

談到 Carhartt WIP ,各位馬上想起的都一定是品牌旗下那條標誌性的 Double Knee 工裝褲,這條工裝褲不但耐用度高,而且極具質感和辨認度,而事隔多年, Double Knee 工裝褲,也漸漸從工地走向世界時裝舞台。 ...
style
從工地走向世界時裝舞台!Carhartt WIP Double Knee 工裝褲 就是新世代的 501?
15 Apr 2024
【金像獎】 第四十二屆香港電影金像獎頒獎典禮在昨晚盛大落幕,當中最具受注目的人物,就莫過於是劉嘉玲女士-她不僅在替丈夫梁朝偉在拿到最佳男主角獎項所發表的感言惹起了爭議,而且出席金像獎上戴上的「龍蝦頸鏈 ...
style
【金像獎】劉嘉玲在金像獎上穿戴的「龍蝦配飾」, 原來也是出自名師之手?
15 Apr 2024