{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 17 Oct 2016
人大咗,追求嘅物質同生活自然唔同,但有陣時總會想緬懷過去,例如不經意行過某個籃球場或者「老麥」,會不知不覺諗返好多嘢………而對於我哋80後嚟講,會勾起大量回憶嘅,仲有G-SHOCK!你仲記得當日同女友一個戴G-SHOCK一個戴BABY-G嗎?仲有當日陪住我哋走堂、罰企、罰留堂同去自修室媾女果隻G-SHOCK嗎?適逢最近全港首間G-SHOCK CONCEPT STORE終於開幕,想重拾當年嘅美好回憶,行開The ONE不妨行一轉。







首間概念店嘅裝修走街頭格調,超Raw嘅紅磚同灰磚牆,再加埋滑板、單車同Graffiti嘅擺設,襯哂G-SHOCK嘅形象。




除咗新鋪之外,仲有以航海為開發概念嘅新錶GWN-Q1000,有四大感應器可以接受大氣壓力、溫度、深度、方位等海洋資訊,係Master of G系列嘅Gulfmaster進階版版本。



G-SHOCK CONCEPT STORE 尖沙咀The ONE UG218舖
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024