{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 19 Oct 2016
雖然話就話「花你都打到我夫盧?咁你老豆都變鬼佬啦!」,不過呢個年頭實在太多估你唔到嘅Crossover,往往都收到意想唔到嘅好評,所以花,真係隨時打得贏夫盧!


而今次要講嘅呢條〝花〞更加係「Dee花」,因為兩個單位都係大有來頭,一邊係有百年歷史兼潮人必備嘅RIMOWA,另一邊係德國飛機製造商Junkers(容克斯),雙方經過歷時7年嘅努力,終於將「一戰時期」嘅小型客運機,被譽為所有商用飛機嘅「始祖」Junkers F13重新建造,並喺剛過去嘅9月15號,完成首次試飛。

講咗咁耐,其實重點係下個月中海港城將會展出1:1.26嘅Junkers F13飛機模型,身為一個真男人,點可以唔去潮聖,到時小編或者都會同大家做個fb live,講下呢架機有幾巴閉!



當然唔少得起機過程啦!

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024