{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 25 Oct 2016
因為小編本人腳粗兼腳短,所以冇乜著Boot嘅機會,不過由於身邊太多著Boot嘅人,所以我依然清楚明白,著Boot的確會上癮。雖然Dr. Martens係唔少Boot迷嘅首選,但多年嚟唯一嘅投訴位就係對鞋太重,終於喺2016年秋冬季度,Dr. Martens史無前例做咗個革命性改變,推出全新輕量化系列DM’S Lite,絕對係值得紀念嘅一季。

雖然輕量化呢樣嘢應該一早要有,但肯改變始終值得一讚。全新嘅DM’S Lite系列以輕量鞋底為出發點,用現代化物料製作當時1960年代研發嘅AirWair with Bouncing Soles,同時保留鞋底外圍嘅黃色縫線,而首季「被輕量化」嘅鞋款分別包括Newton 8-Eye Boot、Cavendish 3-Eye Shoe同Edison Tassel Loafer,從今以後,應該可以真真正正著住對「Dog媽」行足/企足/玩足一日喇掛!




Newton 8 Eye Boot  各$1,299




Cavendish 3 EYE Shoe   各$999




Edison Tassel Loafer   各$1,099


DR. MARTENS 香港銅鑼灣希慎廣場7樓708號舖
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024