{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 23 Jul 2014

有謂「女為悅己者容」,男士如果想抱得美人歸,都要「為悅己者容」先會得人鍾意。唔少男士都認為滄桑嘅臉容可增添男人味,但咁唔代表你可以馬馬虎虎潔面。其實,好多女士都看重男士皮膚,你滿面油光又成鼻黑頭,係女仔都怕咗你。


潔面誤解

不少男士習慣一邊沖熱水涼,一邊用水洗面,其實熱水會令毛孔擴張,久而久之有可能引致有毛孔粗大,而且清水不足以有清洗面上油脂及污垢,因而令皮膚變差。



潔面正確步驟

Step 1:溫水濕潤面部

洗面用嘅水溫非常重要。有人認為自己有油性皮膚,先用熱水洗淨油垢;亦人認為要收緊毛孔,一開始就用凍水洗面。其實,兩個都錯,正確嘅方法係用微暖水(約攝氏35度),既可令毛孔張開,易於洗走污垢,又不致令皮膚的天然保濕油分流失。


Step 2:令潔面乳充分起泡

無論你用任何潔面乳,分量都不宜太多,擠出來的面積約相等於一元硬幣。首先,將潔面乳倒在掌心搓到起泡,搓唔透會點?不但做唔到清潔效果,更有機會堵塞毛孔,引致暗瘡。



Step 3:輕按15

將泡沫塗在臉上,輕輕打圈按摩,無需太用力,避免產生皺紋。按摩15次之後,讓泡沫遍及整塊面。


Step 4:清洗潔面乳

用潔面乳按摩後,就可用水清洗。將微暖水潑上臉上,重覆動作約30次,就能將潔面乳沖乾淨。切記:無需因擔心洗唔乾淨,而就大力捽面,又或以毛巾大力擦,否則會傷害面部肌膚。



Step 5:檢查髮際

清洗完畢後,仲要檢查髮際旁邊有否殘留潔面乳,否則,髮際鄰近皮膚就容易生暗瘡。

Step 6:用冷水撩洗20

最後,用雙手捧起凍水洗面約20次,既能收緊毛孔,亦可進面部血液循環。

做啱潔面步驟,自然令皮膚有最佳狀態,不過,千祈唔好貪心,以為一日洗多幾次就可以滑溜啲英俊啲,因為適得其反只會令皮膚變得乾燥。

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024