{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 22 Nov 2016
眼睛既然係靈魂之窗,當然要好好愛護佢,所以除咗啱啱講完鞋牌TOMS承諾每賣出一條Apple Watch錶帶,就會提供一年嘅太陽能電源俾一名有需要人士,本地眼鏡店Visual Culture最近亦推出咗一個眼鏡回收企劃,關注全球眼疾問題。



呢個企劃叫「#VisionGift」,顧名思義係將視力轉贈俾有需要嘅人。Visual Culture透過各分店嘅全年無休回收太陽鏡同眼鏡,加上邀請Starz People種星堂旗下嘅歌手藝人包括周柏豪、連詩雅、陳瀅、鄭融、鍾浠文以及Starz People老闆Stephen Chau鄒世龍,呼籲各界捐出舊眼鏡同舊太陽眼鏡,再由Visual Culture代為轉贈俾白內障患者同其他有需要人士手中。



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024