{ SKIP }

POSTED ON 25 Nov 2016
一個月後又聖誕喇(話咁快又一年,年頭Plan嘅嘢好似乜都冇做過,唉!),香港呢幾日亦終於轉涼,終於都有丁點點嘅冬天感覺,大街小巷陸續換上具節日色彩嘅裝飾,其中龍頭級街牌Supreme更響應日本人對於聖誕節嘅重視,再次邀請到日本街頭藝術家Sneakerwolf合作一年一度嘅聖誕企劃。

其實呢個企劃由2012年開始已經冇斷絕過,今年亦不例外,6間專門店包括原宿、代官山、渋谷、名古屋、大阪及福岡,紛紛喺Sneakerwolf嘅改造後變得富聖誕氣氛,結合咗馴鹿、聖誕樹及聖誕老人元素嘅卡通畫風,為風格向來踩界嘅Supreme增添一份童真,聖誕期間會遊日嘅你絕對要去潮聖一下。



Supreme名古屋店



Supreme大阪店



Supreme原宿店



Supreme渋谷店




Supreme代官山店



Supreme福岡店

作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024