{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 29 Nov 2016
Vivienne Westwood同貴為Sex Pistols經理人嘅前夫Malcolm McLaren,係Punk Rock(龐克)文化嘅重要人物就係人都知,估唔到兩人嘅兒子Joseph Corré都遺傳咗呢個反叛嘅基因,上週六(11月26日)喺倫敦泰晤士河示威,並焚燒至少500萬英鎊(約4,800萬港元)價值嘅龐克商品。





示威嘅最主要原因,係因為當日正值Sex Pistols首支單曲《Anarchy In The UK》面世40周年,喺當地政府支持下舉辦多個活動同展覽推廣Punk Rock文化,但作為兒子嘅Joseph Corré坦言:「龐克絕非、絕非等於懷舊,你不能在倫敦博物館了解到龐克......龐克如今已淪為營銷工具,向你推銷一些不需要的東西,商人聲稱龐克給予你另類選擇,但其實只是披着另一皮囊。」,並謂過去40年Punk Rock文化都被主流文化主導,已經唔係一開始果種無政府主義。





呢次嘅示威,除咗喺船上焚燒龐克商品,更焚燒印上一眾英國政要包括首相文翠珊(Theresa May)、前財相歐思邦(Osborne)及前首相卡梅倫(Cameron)嘅公仔,以表不滿。而Vivienne Westwood更喺岸邊聲援Joseph Corré,並喺一輛雙層巴士呼籲民眾轉用環保能源,成件事好Punk之餘,更加可以令人停一停,諗一諗呢類次文化經過年月嘅洗禮之後,仲係唔係次文化呢?定係呢家日新月異嘅網絡文化先係當代嘅次文化呢?
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024