{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 30 Nov 2016
英國知名網店END.(或者大家叫慣嘅END. Clothing),向來都係大家入手限量版波鞋嘅好地方,呢兩星期嘅Black Friday同Cyber Monday,小編同身邊嘅波鞋友更加係日日「Mon實」END. Clothing個網,但原來最需要搶嘅,已經靜靜雞咁喺香港上岸!



Reebok Instapump Fury OG END $1,699


呢對由END.同Reebok再次攜手推出嘅Instapump Fury OG,靈感源自普遍香港人都鍾意嘅三文魚為靈感,將三文魚帶粉紅調嘅橙色注入鞋身,並以皺皮質感模彷魚鱗,鞋墊亦印上魚鱗圖案。波鞋友都知「三文魚色」呢個字有幾炒得架啦?但竟然過兩日(12月3日)香港正式上架,唔單止END. Clothing個網未見有Pre-Order,就連幾個日本波鞋網都未見影,仲唔係名符其實嘅「漏網之魚」?





Reebok Classic Store
銅鑼灣Fashion Walk加寧街1-3號地下B舖

對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024