{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 05 Dec 2016
白色波鞋 - 除非你下下都重噴幾層防水同Keep住用Shoes Care產品,否則唔駛著兩住就會變成雲石紋,但最衰嘅係,世上冇一種鞋比白色波鞋更百搭,所以佢幾時都令人又愛又恨!而今次呢對同Beams聯名嘅全白Reebok Classic Workout Lo,更加玩一鞋兩用,只要加一塊鞋襟上去,就由運動風變斯文紳士風,你話唔屈機就假嘅!



Reebok Classic Workout Lo Clean Beams $999


重點係,呢對鞋唔單止加個鞋襟變紳士風波鞋,鞋身仲玩埋可以「個人化」嘅設計,除咗鞋側嘅雙面Tag可以自己揀Show Reebok定Beams個名,鞋舌位亦可以寫上自己個名,打造一對完全屬於自己嘅波鞋,今個星期3(12月7日)正式上架。喂!啱啱先有對END. Clothing版Instapump Fury,唔駛出得咁密下話,點挨到去聖誕同除夕呀!





Reebok Classic Store 銅鑼灣Fashion Walk 加寧街1-3號地下B舖 2427 5399
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024