{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 03 Jan 2017
由於90's街頭造型變奏成Hi-Street造型嘅成功,令唔少牌子都陶醉喺90年代唔同嘅Style入面,機能Hi-Tech又好牛仔又好,其實呢幾種Style已經開始睇到厭,似乎都係時侯Move去另一個年代 - 俗稱「千禧」嘅00's。








00's係小編嘅中學雞年代,因為謝霆鋒嘅「縱得不得到都顧及形象最好」我開始建立自己嘅形象,更因為陳冠希嘅「蝦條兩份分享」我學識咗…… 唔想再離題落去,講返呢個由BAPE主腦NIGO主理嘅另一古著日牌HUMAN MADE,所發表嘅2017春夏系列Look Book,雖然系列主題叫「GEARS FOR FUTURISTIC TEENAGERS」,但仔細望下啲粗間橫間Tee、Oversized嘅Polo Shirt、Tank Top波衫Look,甚至件牛角袖Sweater,係咪好有當年初出道嘅陳冠希同余文樂,身上嘅衫有幾分似呢?









唔是吹水,當年兩位真係喪玩今季HUMAN MADE果類Style!






咁當然系列入面都有啲冇咁重口味嘅單品,例如件黑白間Worker長Jacket講真幾好襯!



不過講開又講,其實當年EDC同「費沙文・洛」身上著嘅咪又係BAPE嘅衫,所以我好希望今次HUMAN MADE係真心想捧00's回歸,而唔係只係為咗想「翻兜」BAPE二千年頭嘅作品!
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024