{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 16 Jan 2017
新年買新衫,又或者新正頭期間唔可以買新鞋,係好多「老友記」由細灌輸我哋嘅觀念,當然我哋呢一袋唔會咁迷信啦,只不過係話哂都踏入新一年,去舊迎新始終係需要嘅!






為咗過年而買新衫,最肉赤唔係用咗幾多錢入手,而係坊間所謂嘅「CNY Collection」唔係印咗生肖,就係五顏六色同啲款懶係有新年特色,過左新年之後基本上要等12年之後先可以再著。但今次嘅COS CNY系列就有少少唔同,玩「無地」設計同唔係好新年感覺嘅炭黑色調,同時「避無可避」嘅紅色系列亦玩針織物料,入面襯返件恤衫其實返工都著到,而且仲有勁百搭嘅紅黑橫間tee款。其實去拜年啫,唔駛又龍又鳳咁嘅,你估個個都好似「周董」咁可以Handle到咩!



Men's Border Long Sleeves top $590



Men's High-neck top $590



Men's Downing Trousers $890



Men's Structured Knit Jumper $590



Men's Structured Top $350


COS 中環皇后大道中74號 3580 7984
作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024