{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 20 Jan 2017
鍾意日本設計師同時裝品牌嘅原因有好多,其中一個主因係佢哋有能力將日常基本服,透過剪栽同物料嘅變化成為獨有嘅穿著及流行文化,例如由鈴木大器(Daiki Suzuki)主理嘅Engineered Garments就鍾意用定番嘅紳士服,運用獨特嘅剪裁、揉合Worker Style工作服嘅機能性同美式Vintage服裝文化,呈現現今日系紳士服嘅新輪廓同標準。





而繼去年同嚟自日本嘅BEAMS,以誕生於1961年4月1日的經典Stout Shoes為藍本推出別注1461系列後,2017年Dr. Martens就同Engineered Garments擒手再次為1461推出全新別注版本。呢對聯名1461最特別嘅地方喺鞋孔設計,一邊隱閉式設計而另一邊則保留傳統鞋孔設定,呢種不對稱嘅風格係鈴木大器或者Engineered Garments作品入面嘅慣用技,至於配色亦是紳士服中最常見嘅墨綠、Beige、Navy、黑和白色,1月25日開始喺網店Nepenthes New York先行上架。









Nepenthes New York
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024