{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 23 Jan 2017
Timing的確係好重要,有啲牌子有啲設計,細個未必識得欣賞佢靚嘅地方,就如《苦瓜》入面嘅歌詞所講「那意味著它的美年輕不會洞察嗎, 到大悟大徹將一切都昇華。」,JUNYA WAYANABE MAN(後稱JUNYA)正正就係其中一個。



呢個由渡邊淳彌主理嘅男裝品牌,雖然師承咗COMME des GARCONS同「玲姐」川久保玲嘅反叛DNA,不過由於經常有西裝Formal造型穿梭喺每個系列中,老實講10年前嘅我係完全唔識欣賞。之不過,人去到某個年紀口味就會轉變,剛於巴黎舉辦完Runway Show展示2017秋冬季度嘅JUNYA,除咗繼續以「異素材」製作一系列Worker Jacket、Biker Jacket、西裝及外套等單品,今季更以「For the Young and the Young at Heart」為主題,將New Skool Skater身上常見嘅造型,以Patchwork、異素材方式塑造不一樣嘅輪廓。同時,新一季JUNYA更首次同The North Face合作,為本來已組坐擁Vans、Levi’s、Kangol、Carhartt、Gloverall及Barbour嘅聯名大軍再添一名New Comer,絕對值得密切留意。











在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024