{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 25 Jan 2017
若果大家對於「外國型男」嘅定義仲係停留喺Brad Pitt、Johnny Depp、David Beckham、Leonardo DiCaprio甚至係Nick Wooster,剛以《星聲夢裡人(La La Land)》獲得2017年金球獎(Golden Globe Awards)影帝,兼睽違10年後再度入圍第89屆奧斯卡金像獎最佳男主角提名嘅加拿大籍男演員Ryan Gosling,佢嘅衣著打扮絕對值得大家留意。





喺《星聲夢裡人》飾演爵士鋼琴家嘅Ryan Gosling,其一身官仔骨骨打扮令人留下深刻嘅印象,但事實上呢種造型令佢嚟講原來係冇難度,因為喺佢以往有參演嘅電影例如《選戰風雲》同《反黑暴隊》等,都係走同一路線。而戲外嘅佢亦都係近年被受公認嘅「最懂得打扮男星」之一,無論屬於美國東岸嘅Smart Casual風定西岸Celebrity風、英倫紳士風或者法式簡約風,Ryan Gosling都能夠一一駕馭。









唔單止咁,全球指標性男性時尚月刊《GQ》更不時邀請Ryan Gosling拍攝封面故事,其中最知名嘅一輯時裝大片,更係由英國皇室御用攝影師Mario Testino操刀,並穿上Ralph Lauren、THOM BRWONE、BOTTEGA VENETA等出哂名「佬味濃」嘅男裝品牌,可想而知幾睇得起佢呢!






在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024