{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 01 Feb 2017
話震撼13億人可能過份保守,事實上呢個LV同Supreme嘅聯名系列又豈止震撼13億人呢!簡直就係震撼全球70億人!







姑勿論係讚又好彈又好,話會成為潮童或者MK恩物又好,甚至係咪會一街「流四」(即假貨嘅街鞋街術語)又好,呢個世紀聯名系列經已宣佈暫定於今年7月17日,於指定LV專門店同期間限定店上架。呢家淨返想知嘅係,究竟定價會親民定係不能高攀,而根據非官方情報,系列入面最奢華嘅一個Item - 用上Supreme招牌紅色嘅Monogram大喼,傳聞定價為USD$68,500,相當於港幣53萬4千左右,係同款LV大喼嘅兩倍定價;而另一款Skate Gear連皮喼嘅定價亦傳聞索價USD$54,500(即港幣42萬5千左右)。若然傳聞屬實,相信其餘聯名單品如棒球棍、銀包、太陽眼鏡、Shoulder Bag等亦會係天價到一個點,最尾贏得咪又係「水貨客」同「流四」賣家!








「咸爺」經已率先著用Supreme x LV頸巾,只能講一句,人帥真好!

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024