{ SKIP }
文:MenClub 筆華棋  圖:互聯網
POSTED ON 11 Aug 2014
人越有錢,資訊越發達,即使是暴發戶也開始變得有要求,不是看到大名字便一味狗衝過去;好像 visvim,大家也知道是好嘢,不過很多只有錢,沒有品味的人,就會認為是亂開價,一對鞋也過皮,一件牛仔褸又幾萬,過份。

但識嘢嘅就一定知道其實 visvim 每件產品也講求造工,歷史,即使是一塊牛仔布嘅紮染,可能就攞咗去日本福岡小鎮俾個八十歲嘅婆婆一手一腳製成,一條鞋帶又係主腦中村世紀去西藏旅行時搵到嘅一啲物料,得以加工改良,總之每一件產品每一個小節都有佢嘅故事。

又睇下新一季 catalog,去咗個極美式嘅沙漠地段,將日本和式時裝同大美文化融合,睇嚟呢招長玩長有,至少忠實 fans 如陳可辛同 John Mayer 一定繼續捧場。

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024