{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 15 Mar 2017
Air Max、Jordan甚至其他運動牌子嘅波鞋,都能令人勾起一段段回憶,但唯一可以做到薪火相傳,代表每一個世代青年人嘅一對鞋,相信一定非Converse嘅Chuck Taylor鞋款莫屬,畢竟這對誕生於1917年,是你是我甚至你老豆老母嘅「中學雞」必備波鞋之一。而為咗紀念呢對咁有歷史嘅鞋踏入100週年,早喺今年2月份Converse就展開咗一個名為「Forever Chuck」嘅企劃。





由最元祖嘅Classic Chuck Taylor、古著迷最愛嘅70′s、新作Chuck II再到進化版本嘅Chuck Modern,「Forever Chuck」呢個企劃就好似見證咗呢100年嘅潮流,而企劃最近更推出一段宣傳短片,由近期喺美劇《Stranger Things》爆紅嘅女主角Millie Bobby Brown擔正大旗,由銀幕上嘅鞋款訴說 Chuck Taylor經典故事,還有不同單位如Gucci Gang、Winnie Harlow、Maisie Williams、Sean Pablo等等,Keith Ape希望變得富有,Vince Staples認為機械人比人類有趣,Millie拒絕無憂無慮。Forever Chuck帶出嘅唔單止係鞋,作為每一代年青人之間嘅媒介,改進設計之餘,同時回顧過往作品,並不忘本。



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024