{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 14 Aug 2014
好多球星都為著名內衣品牌做過廣告模特兒,除咗酬金可觀,自戀都係促使佢哋賣肉嘅一大原動力。魯尼就喺自己本書提過,C朗每次落場前,都會半裸企喺鏡前細心觀察自己的身材同樣貌,可見佢嘅男性魅力唔單止迷倒各大品牌的公關人員,連佢自己都深陷其中!
近日C朗再為自己品牌的內褲系列造勢,大Show佢完美嘅胸肌腹肌背肌同人魚線。今次佢同設計師Richard Chai合作,推出個人內褲系列CR7。





C朗提過,能夠推出個人品牌嘅內褲一直係佢夢想,好開心可以實現夢想,首次推出嘅內褲銷情亦令佢非常滿意。
C朗特意邀請英國鬼才攝影師Rankin負責拍攝今次內褲大片,並喺倫敦、紐約、柏林、里斯本、巴黎、米蘭和馬德里市中心設立巨型廣告。
嚟緊C朗會有更多計劃,除咗內褲,佢亦希望未來可以設計裇衫,向男裝出發。
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024