{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 26 Aug 2014
香港地人多車多、油貴車位貴,真係唔係人人養得起四個轆,就算唔怕揸綿羊仔、電單車危險,但係又冇歌聽、又冇GPS硬係好似差咁啲嘢咁。外國就有間叫「Skully」的廠商研發左呢個智能頭盔,一次過解決你所有問題!


呢個智能頭盔配備藍芽接受器,可以與電話連結,聽歌、聲控撥號以至上網都唔成問題。後置的超廣角鏡頭可以捕捉後方畫面,再傅送到「防霧防刮防炫光」的擋風鏡下的抬頭顯示器。抬頭顯示器同時可以顯示導航、來電和速度等資訊。頭盔外殼就用上抗衝擊性能良好的聚碳酸酯製造,符合DOT與ECE標準。再加上全啞黑色或者白色的流線形設計,有揸開電單車嘅你真係唔好錯過!你估佢可唔可以整部冷氣入去添呢下?

你問幾時有得買?依家就可以喺官網落訂,最快下年五月送貨。至於售價,連運費都只不過係$1,499……美金啫(約$11,600HKD)!喂,又要威,又要戴頭盔係要付出代價架啦!

http://www.skullysystems.com/
只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024