{ SKIP }
圖:互聯網
POSTED ON 16 Sep 2014

我之前都曾經講過,無論陰晴風雨,我都會帶把遮係身,等有人喺街落起大雨嘅時候,我可以去遮啲冇帶遮嘅靚女。可惜呢招從來都冇成功過,但絕對唔係因為我個樣,而係根本就冇人知道我其實有呢份善心!

以下呢個由一班香港學生提出、正在Kickstarter集資嘅「Umbrella Here」就完全能夠幫到我!呢舊冬甩狀嘅物體可以裝在長遮的遮腳處,透過手機APP控制佢著燈,表示你願意「載客」。就算好好傾但係又冇留低美女嘅聯絡方式,你都可以上返佢地嘅網站,輸入當時的地點時間搵返你相遇嘅人!

而如果冇落雨嘅時候,「Umbrella Here」就會變成家中的天氣指示燈,以不同顏色的燈光表達不同天氣情況,提你帶遮出街。而且由於會以藍芽與電話連接,只要電話同把遮的距離太遠,電話就會出現提示,咁就唔怕留底把遮啦!

只要上Kickstarter投資USD$28 (約HKD$220),就可以買到一個「Umbrella Here」,預計下年1月出貨!香港發明喎!要支持嘅!



只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024