{ SKIP }
文:MenClub Patrick  圖:互聯網
POSTED ON 17 Sep 2014

Xbox One就嚟出行貨,正當我哋問緊邊度買會平嘅時候,阿聯酋就有零售商嫌部機太平,襯唔起當地土豪嘅身份,於是自己搵廠將啲機換上14K真金殼,製成正宗土豪金Xbox One出售。唔想玩Xbox?冇問題!一樣有真金PS4畀人揀。




呢兩部金機係由專門改裝豪華產品嘅意大利公司Gatti Luxury Lab負責設計,已喺中東最大遊戲show Games14開售,定價Dh50,000,即係大約港銀$106,000,爭少少就夠十萬九千七。這些主機一定不是屬於我們的,我哋見到呢個價錢,肯定只會覺得「烏繩都嚇死、貓兒都嚇死」,但對於班阿聯酋土豪嚟講,就可能係「金光閃閃多美麗、金光閃閃叫人迷」。嗰間遊戲零售商仲話,當地遊戲市場一年大概值10億美金,所以覺得實有人買咁話喎。
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024