{ SKIP }
文:MenClub Patrick  圖:互聯網
POSTED ON 22 Jan 2015
Windows 8同Windows 8.1唔好用,差不多係公認的事實,筆者用了超過20年Windows,近年對住最新這兩代,竟然變得茫無頭緒,唔L知佢點用!

相信Microsoft經已明白全球Windows用家的苦況,為了不被Mac機撬走更多客仔,於是銳意在即將推出的下一代Windows中進行大改革。香港時間今日(1月22日)凌晨,Microsoft便舉行了首場正式的簡報會,發布這個新視窗OS--Windows 10。(點解冇咗Windows 9?有傳係因為改進不多,被Microsoft放棄推出了。)




睇完發布會,發覺Windows 10的設計宗旨係想將PC(Desktop及Notebook)、Tablet、手機及Xbox四個平台連接得更緊密,明顯Microsoft係想藉此對抗Apple以至PlayStation陣營。而最主要的改進,有以下5點。


1. Universal Apps
將PC、Tablet及手機的Apps整合成跨平台,變成一個App就能用於三者身上,買一個App就三部機有得用,簡報會舉了Word、Excel及PowerPoint做例。





2. Continuum功能
Windows 10能根據你正在用Notebook還是Tablet(視乎有沒有加裝keyboard),決定開機後自動進入桌面抑或平板模式,不用大家在兩個模式中轉來轉去。





3. Cortana語音助理
類似iPhone的Siri,其實近年Windows Phone手機已被加入了這個系統,以後在Windows 10上也能以語音來操控多個功能,從此用Desktop可能需要有Mic傍身。





4. Spartan瀏覽器
Microsoft終於肯放棄IE,開發新款broswer Spartan,並預載於Windows 10入面,據講用法類似Chrome及FireFox。





5. Xbox App
在Windows內置能與Xbox連動的Xbox App,其實這個概念早已在Windows Phone出現,但實行於Windows身上,相信會更實用。聽簡報會所描述,有機會能夠直接用PC玩到一啲Xbox game的某部分。





其實早前國際市場分析公司Net Applications就做過調查,結果顯示截至2014年12月,Windows 8及8.1的市場佔有率只有11.58%,比已經被Microsoft遺棄的Windows XP還要低(14.22%),而最多人用的,仍然係Windows 7,市佔率過半,達到54.57%!但要記住,近年出貨的Desktop及Notebook新機,大部分都係預載Windows 8及8.1,市佔率反而咁低,好可能係不少人都自行downgrade裝回Win 7。

唔知今次Windows 10的改進,能否令大家畀多次機會Windows?





只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024