{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 22 Jan 2015
話說WhatsApp在21日推出網頁版,雖然目前僅支援Android手機+電腦Chrome瀏覽器,但都算係一個大動作,而且設定方法仲相當簡單添!

首先在電腦的Chrome瀏覽器進入 web.whatsapp.com,畫面就會顯示出一個QR Code。


再在電話的WhatsApp的主頁中,選擇右上角的三點按鍵,再在拉下選單中選擇「WhatsApp網頁版」。之後再掃瞄電腦上的QR Code,電腦就會自動登入你的WhatsApp戶口!成個過程唔使十秒!


想當年本文青仲玩緊MSN,點知Smart Phone 加 WhatsApp就殺到MSN片甲不留,上年仲正式摺埋。估唔到一個屈尾十WhatsApp就反攻電腦,真係好難捉摸呀!

但好多Gentlemen都知,其他通訊App例如Line、Wechat、QQ等其實老早就有網頁版,今次WhatsApp遲來的跟風,肯定唔係為咗滿足一眾打工仔可以一邊扮做嘢一邊玩WhatsApp咁簡單!加上去年與Open Whisper Systems合作實現點對點訊息加密,和盛傳的網上通話服務,莫非WhatsApp的眼光是放在企業運用之上?



Open Whisper Systems
Marshall推出嘅頭載式耳機系列Major及無線耳機Minor,素來以外型搶眼而且音質出色而聞名。近日Marshall就宣佈同時更新兩個系列,分別推出最新Major V及Minor IV新耳機。最快5月初就可以買到。 外觀上 ...
tech
【耳機】Marshall 更新經典耳機系列 Major V及Minor IV下月初發售
25 Apr 2024
從邀請函嘅圖片嚟睇,今次發布會主角似乎係全新iPad及Apple Pencil,各位果迷請拭目以待!
tech
【科技】Apple宣布5月7日舉行發布會!新iPad及Apple Pencil即將登場?
24 Apr 2024