{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  圖:互聯網
POSTED ON 22 May 2015

上網已經唔單止係生活嘅一部份,甚至可以話係身體嘅一部份。我哋無時無刻都依賴網絡,上網慢少少都想掉左部手機,但如果同你講部手機冇得上網只係得聽電話,你會有咩反應。你可能會話︰「我唔好買返nokia?仲可以擋子彈添呀!」不過來自紐約嘅藝術家兼設計師Joe Hollier就咁講︰「市面上嘅app同埋穿戴裝置,聲稱可以幫我哋搵返本來嘅生活,但我覺得毫無幫助,根本係講大話。」所以Joe Hollier就決定生產只有通話功能嘅手機The Light Phone,幫大家拎返平時花喺花手機嘅時間。



The Light Phone得4mm厚,只係八達通咁大部,全白色機身加簡單嘅單色屏幕,感覺成部無印計數機咁。手機可以插SIM卡,更加可以支持專用app方便你將智能手機飛線到The Light Phone。由於The Light Phone除咗打出打入之外就冇其他功能,所以就有20日嘅超長備用時間。咁到底要幾錢先可以用到打電話功能呢?只要你拎USD$100出嚟,等到出年6月就有得用。



The Light Phone@kickstarter



























自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024