{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  
POSTED ON 01 Sep 2015

無人機技術係近年軍事發展嘅重要研究之一,英軍最近就公開一款名為Dreadnought 2050嘅戰艦概念圖片,呢艘超級戰艦結合無人機技術之餘,更將會配備光速武器、隱形同埋全息影像等先進技術,預定2050年就可以面世。

呢艘外型咁科幻嘅超級戰艦Dreadnought 2050,可以係經典戰艦無畏艦(Dreadnought)嘅後代,不過就會用大量高科技。船身流線外型唔見有任何凸出嘅槍電,只係戰艦前端安裝具備長程巡航導彈級別嘅電磁砲,艦身就有特別嘅石墨塗層,令到成艘戰艦都可以有隱形效果。

至於操作室就有以3D全息影像屏幕為中心,由五名船員好似打機咁樣用篤芒控制戰艦,可遙控操作殺敵於千里之外,更令操作人手由200人減少至50人就夠。不過講就無敵,目前戰艦仍係概念階段,希望到佢正式面世時,係用嚟保護地球,而唔係用嚟打世界大戰啦。


自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024