{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  
POSTED ON 02 Sep 2015
唔少人都覺得智能手錶咪又係電子錶,真男人唔會戴囉!
我懷疑Sony都係咁諗,所以佢哋就用同Citizen一齊設計出一款錶帶,只要將錶帶裝落傳統手錶,就可以進化成智能手錶!

最近喺Sony嘅First Flight眾籌裝站上面,出現咗一款叫Wena嘅超注目產品,推出1日就已經以超過330%完成度達標!Wena係由Sony同Citizen合作開發嘅,佢最大特色就係將電子零件同感應器收喺錶帶同釦入面,然後只要將Wena裝上Citizen錶玉就可以變成智能手錶。Wena錶帶續航力有一個星期,可以傳送步數同卡路里記錄等資料,亦可以接收手機通知,聽落有少少似Sony嘅智能手帶SmartBand,不過Wena就有埋電子付款功能。不過估唔到只係支援iPhone,反而唔支援Android,搞到連Sony嘅Xperia手機都冇得用。

Wena分為三針同三環版本,兩每個版本都有銀或黑色,但由於反應熱烈,目前大部份Wena已經被掃晒,得返少量三針版本,售價由39,800日圓起,預計2016年3月開始出貨。不過網站話嚟緊有機會加碼出貨,但就冇early特價,如果有興趣就記得留意。



wena@first flight


自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024