{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  
POSTED ON 28 Apr 2016

憑住風扇同吸塵機兩大名器而聞名嘅Dyson,早排放風話要玩過界推出美容產品,直到日前佢哋終於喺日本發表Dyson Supersonic風筒。就咁睇又係得窿,的確係似返佢哋嘅風扇,而其實Supersonic嘅原理都係用風扇差唔多,一樣係靠最耍家嘅氣流倍增技術同埋超強摩打。不過今次Supersonic主打嘅專利V9摩打體積就更細,而且葉片亦由一般11片增加到13片,聲稱風力係普通摩打嘅8倍。

好多風筒都可以好大風,不過就衰在嘈,夜晚吹頭真係成屋都知,所以Supersonic就特別研究到用聲學消聲器減低風筒噪音。除此之外,風筒有有四檔熱力、三檔氣流同一檔冷風設置,而且有埋智能溫度控制,唔會太熱吹傷頭髮同皮膚,所以官方介紹都係狂sell呢個point。不過到底要幾耐先吹得乾個頭就冇乜點提,真係要實物試過先知。

嗱,James Dyson就話過佢哋用咗5000萬鎊開發Dyson Supersonic,所以呢隻風筒都唔會係一千幾百就買得到,香港定價$3380港元,暫定今年夏天推出。值得留意係風筒仲包2年免費人工保修同埋配件更換服務,就算真係易壞都唔怕出面冇得整,佢哋包埋。


從邀請函嘅圖片嚟睇,今次發布會主角似乎係全新iPad及Apple Pencil,各位果迷請拭目以待!
tech
【科技】Apple宣布5月7日舉行發布會!新iPad及Apple Pencil即將登場?
24 Apr 2024
只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024