{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  
POSTED ON 28 Jun 2016

由Project Jacquard生產嘅特殊布料,將傳統布料上加上導電電紗,令布料具備導電能力之後,就可以好似touch pad或者touch screen咁,能夠感受到手勢操作。今次就決定先同Levi's合作推出牛仔褸,袖口位就係用咗呢種布料,再加上一個特製感應器,咁就可以令袖口位感應手勢操作,掃下或tap下就可以遙控手機,開到地圖、音樂同埋通話功能。雖然件衫係用感電布料造,但仍然可以成件放入洗衣,洗之前只要將感應器拆落嚟就得,咁就唔怕洗爛智能組件。

呢件咁特別嘅牛仔褸預計2017年第一季會喺Levi's專門店上架,售價估計由148至178美元之間。其實Project Jacquard目的唔止係牛仔褸,而且日後有可能會應該到唔同衣服,甚至有講過會應該喺傢私添。話唔定以後大家只要篤下梳化柄或者掃下塊窗簾布,就可以開燈開電視。


Project Jacquard




自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024