{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  
POSTED ON 29 Aug 2016
平時啲Keyboard多數都係黑媽媽,玩花款唔係加LED燈就係轉鍵帽,不過今次呢款台灣設計嘅機械鍵盤i-Rocks Fun就零舍好玩:有得砌埋LEGO。

i-Rocks Fun原理好簡單,鍵盤面板可以更換成LEGO底板,各位LEGO愛好者就可以自行運用自己嘅創作力量同幻想,將自己嘅LEGO組件砌上鍵盤面,裝飾鍵盤,唔使日日對住同一個黑色鍵盤咁Dry,打字都打得開懷啲。LEGO面板採用塑膠製,邊長設有56x18個顆粒,雖然部分位置因要遷就按鍵位置而令顆粒間距不一致,不過大家一樣可以自行加多塊LEGO面板上去解決「土地問題」,增加實用面積。

鍵盤配備基本的USB接口、打機機械鍵盤的N-Key rollover全鍵無衝突功能,以及LED背光燈顯示,分為青軸、茶軸、紅軸與詭軸4款配置,分別主要在於觸發點,所需壓感由重至輕排列,切合不同用家的要求。當然價錢都有分別,茶軸、紅軸賣3,090台幣,青軸賣3,190台幣,詭軸則賣3,490台幣,套裝連LEGO面板一塊;4款鍵盤現時在網上已完成集資,預計9月起出貨,有興趣可以去睇睇。


只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024