{ SKIP }
文:MenClub Frey Lai  
POSTED ON 17 Jan 2017

大家應該仲記得Lily呢部航拍機,隨手掟出去就識得跟住你飛,喺2015年發起眾籌之後勢不可擋,人人都想要兼氹到大水喉注資。不過呢個項目近日正式宣布失敗,全數退款。

kickstarter唔少項目都係講到無敵,做就有心無力。好似2015年發表嘅Lily航拍機,當時嘅宣傳片以拋起就自動飛同追蹤為賣點,透過kickstarter同融資得到接近3400萬美元嘅資金,不過出貨日就一拖再拖。本來話2016年2月可開始派貨,但一直連影都冇,愈來愈多人質疑佢哋到底有冇實物,直到上個月仍死撐話就嚟出貨。點知踏入2017年就宣布收檔,創辦人解釋係資金短缺令開發終止,所以決定執笠。好在Lily冇走數,已經back咗嘅苦主可以喺60日內獲得全數退款。


只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024