{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 29 May 2017
「性愛總是美好的」呢件事完全係電視劇同電影誤導大家嘅錯覺,有過經驗嘅巴打都知,實戰時無論你FF得幾咁Perfect池,一埋牙嗰下總有甩碌!單係除Bra呢樣嘢應該大把人都屢敗屢戰過啦~有冇估錯呢?不過~唔好以為除唔到Bra~突然軟軚~中途放屁呢啲事已經好灰9,正所謂沒有最慘只要更慘,外國網站distractify就列舉咗10個網民最悲哀嘅性愛經歷,睇下你慘啲定佢哋慘啲!


1.「有一次我幫一個女仔口交,口交咗一分鐘之後,佢先醒起原來佢M到……」


2.「我同一個女仔濕吻到一半,佢突然之間嘔……」


3.「有個男仔幫我口交到一半突然流鼻血,幾分鐘之後我發現我嘅下體十足兇案現場咁……」


4.「有次我同個男仔做愛,點知佢上床前一除襪,就聞到對腳好似腐屍咁臭,搞到我即刻冇Mood做……」


5.「有一次我同一個完全冇割過包皮嘅男仔做愛,佢下面臭到好似地獄咁……」


6.「有次我同女朋友做愛,佢突然打乞嚏,結果佢飛咗粒超大嘅鼻屎出嚟……」


7.「有次我同一個男仔做愛,佢無啦啦係咁放屁,然後佢衝咗入廁所肚痾,搞到成個廁所都勁臭……」


8.「我有一次同男朋友喺流動廁所入面做愛,返屋企之後覺得真係太污糟,好似沖十次涼都仲未乾淨咁……」


9.「我有一次同一個男仔做愛,熄咗燈之後,見到佢啲鬚好似塵咁黐到一餅餅,仲要有啲食物殘渣攝喺入面……搞到我差啲想嘔……」


10.「有一次我同喺交友App上識嘅男仔返屋企,佢竟然想喺我嘅胸上面大便!真係太嘔心……」



近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
生成式AI整出黎嘅「AI美女」正在漸漸進入主流目光。除咗社交媒體上出現「AI美女KOL」、《Playboy》早前邀請AI美女擔任封面女郎之外,近日又有外國網站舉行全球首個「AI美女選美」,一眾「佳麗」除咗要鬥靚,仲要鬥「 ...
thezone
【AI】全球首個「AI小姐」選美比賽 考美貌仲考智慧 冠軍將獲10萬獎勵
17 Apr 2024