{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 30 May 2017

夏日炎炎,出面不單止曬,仲要係3X度的高溫,如果你今日仲有心出去睇龍舟,咁你真係一個屬於夏天嘅男人。呢個天氣,作為一個專業慵懶大叔,一定是安坐冷氣地方,慢慢歎杯冰涼的靚酒!問題來了,你想慢慢飲,但粒冰又快快溶,杯酒瞬間變水咁淡,隨咗用啲金屬Freezing Cube之外,仲有無方法可以保持杯酒的風味?一百萬的題目,最後答案 : Beyond Zero。

說穿了,Beyond Zero只是一部製冰機,奇妙之處是它是世上第一部用酒製冰的機器,而非用水。創辦人Jason Sherman日前於芝加哥的NRA Show 2017,首次將Beyond Zero呈現在各位專業行家的眼前。這部劃時代的製冰機只需數分鐘,便可以裝酒液冷卻成冰,據說酒冰會比一般的冰溫度更低。

Beyond Zero分成製機冰與儲冰冰格兩個獨立部份,用家將酒液倒進製冰機,等待幾分鐘,便可於冰格處取出。將不同的烈酒調和,其酒冰的顏色亦會相應變化,玩色彩鮮明的Cocktail其實幾正。

以酒製冰,溫度更低,營造出更佳的煙燻效果,隻杯都可以Chill得更顯眼,解決咗溝淡的問題,飲家可以更專心享受冰凍的靚酒,需知道杯酒凍啲,飲落會更Smooth,3X的高溫之下,消夏效果更佳。唯一的問題是,Beyond Zero暫時仲係商業用,要成US$5,000一部,若然唔係開酒吧,都幾難會特登買呢部機。


Source : Beyond Zero


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024