{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 08 Jan 2018

「去旅行,去到盡」的Expedia對夜生活也頗有研究,加拿大版Expedia曾經發表一個關於Night Out的調查,看看31個國家的人,晚上食乜飲乜。其中一項就是人均的酒精消耗量,從結果而言,俄羅斯與其他歐美國家,飲酒量比起強國、日本等亞洲地區要強得多!

調查對象為15歲以上的成年人,酒精分成啤酒、葡萄酒與烈酒3個類別,以Liters Per Capita人均計算,俄羅斯以人均15.1公升奪冠,羅馬尼亞緊隨其後,德國與澳洲也不弱。

一路睇落去,強國排17位,但就沒有香港,相信是拼合於強國的數據之中,若拆開計,肯定排得高過17。

除了酒精消耗量,其酒類的Preference也是重點之一,例如俄羅斯的葡萄酒意向極低 (印度直頭係零),羅馬尼亞啤酒人均消耗最高,而德國、澳洲的Wine比重較高,相信是佐餐要有酒的習慣。

Expedia聲稱靠這個調查可以幫助旅客更懂得入鄉隨俗,去到咩國家搵咩酒飲,但之前都講過,去到強國,你都未必會買酒!

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024