{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 18 Apr 2018

雖然Rolex Paul Newman Daytona將黑面搭配的熊貓色錶盤塑造成永恆經典,但不要忘記熊貓色並非某個錶廠的專利,如AP Royal Oak、Ham仔,甚至Omega都有Ck2988玩熊貓色。今次我們來到江詩丹頓,睇睇他們的Overseas新錶,該系列首次黑色主調,其中的Chronograph更是大家很熟悉的Reverse Panda熊貓色。

Vacheron Constantin (VC) 在錶展時大推Fifty-Six年輕系列,將入門價降至10萬港元樓下,及至2018年第2季度,VC在Overseas推出新款確是有點意想不到。Overseas系列主打旅行精神,走紳士型的優雅運動風,夠百搭、夠Versatile,但又不失內涵。

新Overseas系列黑色錶盤共有兩個不鏽鋼款式,一個大三針日期,一個熊貓色的計時腕錶。後者的3個副盤採用了銀色調,與黑色盤面配搭成經典熊貓色,耐看之餘,閱讀性也相當高。

兩款新錶皆有VC辨識度甚高的六面體錶圈,大三針款搭載VC自家製的5100機芯,振頻每小時28,800次,提供60小時的動力儲存。計時腕錶則由5200機芯驅動,雙發條盒機芯搭配導柱輪計時,可協調計時碼錶的啟動、停止和重置功能,通過透明藍寶石水晶錶底蓋,可欣賞到飾有風向玫瑰羅盤圖案的22K金質擺陀。

江詩丹頓兩年前推出可快速替換錶鏈、錶帶概念,今次的Overseas也應用了模組化替換裝置,用家可以自己在無任何工具輔助下換帶,方便到極,應付各種場合無難度。

Vacheron Constantin Overseas新錶,大三針款售價約US$20,900,計時腕錶約US$30,300,預計在6月開售;未儲夠錢? 睇Fifty-Six系列吧,十萬買江詩丹頓不是夢呀!

CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024