{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 26 Apr 2018

為了吸引年輕一代重燃對腕錶的興趣,各大錶廠都絞盡腦汁,明星攻勢、Street Art、紋身,甚至推出大量鋼款降低門檻,有變化總是好的,不過要攻陷看重玩味,喜愛個性化的後生仔,最緊要的,還是如意大利設計師Simone Mazzucato所講 : Never Boring。

Simone曾經於多家國際品牌擔任鐘錶設計工作,如很多打工仔一樣,我估他Get Bored後,那顆熾熱的心,終於按捺不住,屬於自己的腕錶品牌Mazzucato橫空出世,以絕不乏味為宗旨,首代作品Mazzucato RIM果然好玩。

RIM除了是賽車的RIM外,更是Reverse Industrial Movement的縮寫,顧名思義,RIM的錶玉具有雙面反轉的設計。RIM面為指針式時間顯示,由一枚MIYOTA自動上鏈機芯驅動;背後三環相扣的計時面,則配備石英機芯。

反轉的關鍵在兩點鐘位置的鈎環,解瑣後可以將錶冠的護橋旋轉,藉此釋放錶冠,錶殼可沿着一雙支杆自由旋轉。

雙面、雙機芯,你會想像到RIM的尺寸、份量都是巨無霸級,48MM的316L鋼殼,厚度為19.6mm,莫講話女仔,連男士們都未能輕鬆Carry,如果你想戴RIM戴得更好睇,落力做Gym加操吧! (Simone承諾未來會推出細Size版,但大尺寸更有霸氣,自己諗諗啦)

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024