{ SKIP }

POSTED ON 09 Dec 2016

聖誕二人共度燭光晚餐,是的確係好選擇,但對於我哋呢D打從心底嚮往自由嘅文藝青年,未必係首選。若要dress up得隆重,食飯都變得鬼咁拘謹,同女伴過節日,即使。最重要係禮物已經佔據budget一半,年尾未出bouns嘅你,聖誕大餐,價位都要將就下。


氣質先行,價錢都唔一定驕人,介紹返位於觀塘工廈的HOW,佔地近萬呎,空間寬敞,結合日本傢俱和餐廳嘅日系生活概念店。裝潢走loft風路線,落地玻璃輕透天然嘅室外光,日和木質餐桌,光面水泥地,或者係店內售賣嘅日系居家、服裝和飾品品牌,每一個細節,營造出舒適簡約嘅氛圍,相信女伴嚟到,都變成氣質系少女。


以為去氣質Cafe過節會平淡?餐牌中一樣有聖誕氣氛。 HOW今年推出的Christmas Dinner Menu,特選聖誕套餐,有齊前菜、主菜同甜品,即使花費不多,同樣是吃好西嘅豐盛一餐。食罷再逛逛傢俱showroom,聖誕未買禮物,也要睇埋店中小物。聖誕反璞歸真,這種悠時光,更值得回味。




澳洲穀飼肉眼扒

大時大節當然要食肉,主菜可選嘅澳洲穀飼牛肉眼扒,肉質軟嫩,油香豐腴,加埋一眾炸薯角、燒車厘茄、燒蘆筍,出色配菜。


香草帶子煙肉意粉

哪個女生不愛海鮮和意粉?意粉調味簡單,味道純樸,煙肉油香包裹每一條意粉。帶子肉質鮮甜,咬開充滿鮮味。


餐牌飲品都變了聖誕特飲,女伴嚐甜,該她呷一口聖誕味道。



Christmas Dinner Menu $738/2 位

STARTER
任選以下一款:
烤雞配牛油果沙律
焗薯皮(芝士煙肉 / 吞拿魚蛋沙律 / 蕃茄雞肉)
蛋, 芝士, 牛油果釀焗珍寶菇

MAIN
任選以下一款:
香草帶子煙肉意粉
南瓜夏威夷果仁意大利飯
蒜香蜆肉意大利麵

任選以下一款:
澳洲穀飼肉眼扒・炸薯角・燒車厘茄・燒蘆筍
西班牙黑毛豬扒・薯蓉・燒蕃茄・蘋果蓉
紐西蘭羊架・燴雜菜・薄荷啫喱
焗烤蒜蓉芝士大蝦・燒車厘茄・燴雜菜

DESSERT
迷你法式蛋榚


HOW

地址: 觀塘巧明街99號巧明工廠大廈3/F

電話: 2805 1708



女生們經常說「如果一個男生有愛心/孝順,那他差極也有個譜。」但你卻很少聽到有男生把「有愛心」和「孝順」列為擇偶最主要的條件——就算真的有人這樣說,你也不會信吧? 但世上總有人能夠用愛心打動一切,例如Sar ...
xmas
愛心の彼女 - Sarah Chan 陳婉晴 (與Guinnix)
20 Dec 2016
有甜美的外貌,又是不是代表她本人就是個甜美的女生?出道八年,難道又不可以是個新人?
xmas
甜美の彼女 - Hillary Lau劉沛蘅
16 Dec 2016