{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Mar 2019
話說為大家寫女都寫咗幾年,唔少同事、朋友喺網上面見到啲靚女都會同我分享,第一個原因係…女嘛!男人嘛!分享才是好兄弟!第二個原因當然就係報料畀我寫下。卻說早排就有個朋友畀咗兩張女仔相我睇,結果我哋一齊睇到面紅耳熱——唔係因為個女仔性感呀,係因為我哋拗緊兩張相入面係咪同一個人呀!
嗱就咁嘅,呢兩張相都係出自泰國女Model「Forida Sooksuang」個Facebook,同佢Facebook上其他相比較,左手邊呢張就可以肯定係佢;問題係右手面嗰張呢,身形似乎又多啲肉、齊陰同呀Forida唔同、五官睇黎去又唔多似,望多兩眼整鬼佢仲有啲似Lilian Kan添!但話哂佢塊面又痴埋埲牆到、又帶咗眼鏡,個樣有啲唔同又好似幾合理,更重要嘅係如果張相唔係Forida,咁佢又做咩冇啦啦放呢一張(同系列嘅相得一張)上自己個Facebook到呢?真係諗極都諗唔明白呀!

如是者我哋就為咗係定唔係同一個拗到面紅耳熱,最後當然就得唔到啲咩結論,唔知你哋又點睇呢?

forida.sooksuang on Facebook
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024