{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 18 May 2018
日本上星期嗰隻「偽透明」啤酒,分明就係啤酒味梳打,No Alcohol No Life,另一邊廂,美國已經有酒廠,將「透明」呢個概念化為現實,推出一款名為"Clear IPA",究竟係咩?

早一兩年興起的New England IPA,小廠大廠都順應風潮爭住出,連丹麥遊牧釀酒品牌Mikkeller都一口氣出過數款。這種超重hoppy,飲落好似果汁,混濁不清,故又名Hazy Beer嘅熱門酒款,最近好似再度進化。

美國東北的釀酒廠Springdale by Jack’s Abby Brewing,聯合另一間酒廠The Grain Brewery研發出一款base on Hazy IPA而生的新型IPA,酒色淡到極點,倒出黎個下就如水一樣,故其名 "Clear IPA"。

酒廠方面形容是依然保留到New England IPA的基本風味,酒體輕盈,充滿氣泡。特色是超hoppy,當中果香大爆發,還有莓果和柑橘皮的香氣,入口無苦味,熱帶水果味貫通整體風味,所以這杯清澈透明的啤酒,有試過的網友以 "hop bomb的sprite 雪碧" 咁形容,我堅有興趣想飲!

Source: Springdale Beer
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023