{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 20 Sep 2018

最近Marco Pierre White首次在亞洲「插旗」,喺新加坡開設店屋風格(新加坡華人地區的傳統建築,香港人形容為下舖上居)的餐廳 The English House,喺一個非常復古嘅環境,享受現代英國菜。最令人期待嘅其實呢間唔止係一間餐廳,仲係一間酒店,不過就要等到2019年頭先營業。

不過佢之後接受新加坡當地媒體《Channel News Asia》採訪,提及到之前米芝蓮有關方面嘅人員就有聯絡佢,並希望將 The English House放喺米芝蓮評鑑裡面,佢一口拒絕:「世界無一個米芝蓮評審比我自己更了解食物,我係咪要俾一班比我還要少知識嘅人在我面前說三道四?」型到地裂呀大佬!

英國廚壇殿堂級人物Marco Pierre White,用「英國第一位獲得米芝蓮三星」、「英國史上最年輕的三星主廚」也絕不足以形容這位傳奇人物。首先,大家為人所熟悉嘅Gordon Ramsay都係佢徒弟,大家都出晒「燥底」。

佢係史上最後生嘅米芝蓮三星名廚,在1994年,他33歲,主理的餐廳The Restaurant Marco Pierre White獲得《英國米芝蓮指南》三星肯定,5年後,佢決定退休,並退回所有米芝蓮星星,成為史上第一位退星嘅名廚。

佢曾經在2015年與《The Guardian》訪問時提及:「給我米芝蓮星星的人懂得比我少。為什麼我可以這麼輕易地離開,因為米芝蓮三星對我而言根本沒有意義,要給人獎項,這東西總該要有些價值吧?那天,我再也不想待在爐灶後,我舉起雙手說:『我要離開這裡!對我來說一切都沒有意義,我不能活在謊言裡。』」

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023