{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 29 Oct 2018

上星期鬼佬旅遊天書《Lonely Planet》公佈2019年全球十大最佳旅遊城市,你實以為各個城市,一定位於歐洲各小國,點知香港,鄰近嘅城市——深圳竟然位列第二,嘩!你睇大灣區發展竟蓬勃到咁地步?!

雖然排名第一嘅係丹麥首都哥本哈根,《Lonely Planet》就稱讚當地樂福沙樂恩由舊船塢轉型為美食及手工市集,豐富丹麥街頭飲食文化,加上著名主題公園「Tivoli Gardens」令人印象深刻,不過我嘅注意力都係放喺深圳之上。

《Lonely Planet》編輯主任賀爾(Tom Hall)認為,深圳是21世紀初世界發展最快的城市之一,建有不少「超現代的建築、創新的環保做法和一系列設計獨特的新設施」。啱呀,你睇深圳福田區,個個地鐵站都幾乎有一個超大型嘅商場,有齊妹豬最喜愛嘅探魚、海南雞煲同埋喜茶,仲大鑊係附近總有一個俾人打卡嘅景點、公園、場地之類,你睇深業上城上面堆彩色牆,真係設計好晒。

好老實,你星期六日上深圳coco park、海岸城,分分鐘少人過你去沙田,又有嘢食有嘢玩,你叫班妹豬點唔上去?

他仲特別提到,廣深港高鐵通車後,旅客由香港到深圳的需時大幅減少,相信會是旅客到北京及上海以外的中國另類新旅遊點。

你信唔信遲下班高官會講呢單嘢講幾耐?不過外國人都唔係不知國情嘅,一句「香港平價夜生活翻版」,你就知道原裝正版,都依然喺香港(就快無)。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023