{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 27 Dec 2018
我明,大家都明,香港開餐廳個租有幾貴,大時大節,間餐廳收多你少少,整個聖誕特別餐俾你地,再過份D收你加二服務費,又的確太狼死。之前我地Menclub都曾經介紹過專食Flat Iron cut的何文田扒房 Top Blade,最近進駐銅鑼灣,仲表明節日不加價,2018年仲有幾日,訂咗位未?
我地MenClub都介紹過嘅何文田小店Top Blade Steak Lab,主打食全牛第二腍嘅部位Flat Iron,性價比高,薯條仲要任食。新店剛進駐,除了繼續主打Flat Iron,更新增不同牛種選擇,好似原先係聖誕限定的澳洲Mayura朱古力和牛、美國390日谷飼Prime級同埋不時變更的客席主廚平鐵牛扒,價錢由$150 - 298不等,豐儉由人,仲有你估唔到西班牙栗飼豬鞍架,選擇唔算多,但夠精。
餐廳同與法國手工朱古力專門店zChocolat合作,將得獎的自家製朱古力Crossover餐廳的經典牛扒醬汁,加入紅酒及及秘製香料製成的朱古力醬汁,算係假期甜住過嘅限定環節。
和牛肉味的甜度明顯,肉質亦會比一般牛軟腍,油香停留在口腔,而不重不膩,過後的餘韻更有些微Nutty,味道獨特。
之前不開放訂枱,即使你阿媽六十大壽或者女朋友從來未食過肉(除非你識個老細),想食都一律要walk in,不過新店新作風,終於都開放book 枱啦。

Top Blade Steak Lab

何文田店

地址:何文田梭椏道4A 榮英大廈地舖

電話:3956 2011

營業時間:12:00pm - 10:00pm(星期一休息)


銅鑼灣店

地址:銅鑼灣希慎道2-4號地舖

電話:2657 8210

網址:www.steakwithyou.com



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023